سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403
دعای ازدواج با مرد پولدار

دعا برای ازدواج با مرد پولدار

در جامعه امروزی، پول و ثروت حتی در مراسم خواستگاری و در مبحث ازدواج نیز ارجعیت پیدا کرده و حتی در بعضی فرهنگ ها به عنوان رکن اصلی ازدواج شناخته می شود، چرا که ثروت علاوه بر رفاه و آرامش در زندگی، شکاف و اختلافات فرهنگی و اخلاقی را پوشش داده و مهر و محبت را در زندگی مشترک به دنبال خواهد داشت.

پس امری طبیعی و عادی است که دختران دم بخت نیز به دنبال خواستگارانی پولدار و ثروتمند باشند که البته جذب خواستگارانی پولدار، دعاهای مختص به خود را دارد.

 

با بهترین سایت دعانویسی آنلاین ادعیه 14 همراه باشید.

 

دعای آمدن خواستگار ثروتمند و ازدواج با مرد پولدار

اگر قصد ازدواج با مرد پولدار دارید و می خواهید این فرآیند را تسریع بخشید، توصیه می شود که آیه ۳۲ سوره نور را هر روز به وقت اذان بخوانید.

همچنین برای تسریع در این امر، باید آیه زیر را در کنار آیه ۳۲ سوره نور بر کاغذی بنویسید و سپس کاغذ را داخل یک لیوان گلاب غوطه ور کنید و در مرحله بعد کاغذ را در طرفی آب انداخته و لیوان گلاب را بنوشید. این کار باعث گشایش فوری بخت می شود.

دعای آمدن خواستگار ثروتمند

دعای ازدواج با مرد پولدار

اگر خواستگارانی دارید اما می خواهید با شخصی پولدار و ثروتمند ازدواج کنید، پیشنهاد می شود که این آیه را بعد از هر نماز رو به قبله و با چشمانی بسته و ذهنی آزاد بخوانید.

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن

 

دعای ازدواج فوری با خواستگار پولدار و ایجاد عشق و علاقه بین دو شخص

اگر در بحث ازدواج علاوه بر ثروت و پول، عشق و علاقه نیز برای شما مهم است توصیه می شود که به مدت 7 روز هنگام طلوع خورشید، قبل از آنکه شخصی از اعضا خانواده از خواب برخیزند، آیت الکرسی را زیر لب با صوت بخوانید تا خواستگاری را بیابید که علاوه بر ثروت، به شما علاقه دارد.

خواستگار ثروتمند

دعای ازدواج با دوست پسر پولدار

طبق روایات و سخنان احادیث گفته شده که اگر شخصی عاشق شده و علاقه دارد هر چه سریع تر به وصال عشق برسد، پیشنهاد می شود که در روز پنجشنبه بعد از نماز صبح و مغرب ابتدا صلوات بفرستد، سپس چشمان خود را بسته و در خیال معشوق خود را تصور کند و به مدت 3 الی 5 دقیقه باید این کار را انجام دهد تا معشوقش به او رجوع کند.

الْکُفْرُ، فَاغْفِرْ لی‏ ما بَیْنَهُما یا مَنْ اِلَیْهِ مَفَرّی‏ آمِنّی‏ مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ

 

دعای عاشق کردن مرد پولدار برای ازدواج

اگر قصد دارید با شخصی پولدار ازدواج کنید (ازدواج با مرد پولدار)، ولی قبل از ازدواج می خواهید که آن فرد را عاشق و دلباخته خویش کنید، باید این دعا را بدون آنکه آن شخص مطلع شود به سمت او گرفته و 7 بار قرائت کنید.

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَت

و إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ

 

دعای قوی برگرداندن معشوق برای ازدواج

طبق گفته احادیث اگر شخصی به شخصی دیگر علاقه مند شده باشد و معشوقش او را رها کرده باشد و آن فرد بخواهد معشوق خود را برگرداند و با وی ازدواج کند، باید این دعا را 11 مرتبه بخواند و سپس 11 مرتبه دعا را بر روی کاغذی با خط خوش نوشته و کاغذ را در جوی آبی روان رها کند و سپس مجددا 3 بار دعا را بخواند و چشمان خود را بسته و معشوق خود را متصور شود.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى ولَسَوْفَ یُعْطِیکَ

رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا

فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْالعجل العجل العجل

الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا

فلان بن فلان علی حب فلانه بنت

4/5 - (8 امتیاز)

Check Also

بهترین دعا برای ازدواج

بهترین دعا برای ازدواج

قرائت برخی از دعاها موجب گشایش بخت جوانان و نیز موجب تسهیل در امر ازدواج …

One comment

  1. می‌خونم پیدا کردم میگم جواب داد یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال