چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
پیش بینی آینده با سرکتاب

پیش بینی آینده با سرکتاب

چگونه می توان آینده را با سر کتاب پیش بینی کرد؟ 

  • آیا می شه با سرکتاب آینده رو پیش بینی کرد؟
  • گرفتن سر کتاب بورت اینترنتی چگونه است؟
  • آیا می شه سحر و جادو رو از طریق سر کتاب باطل کرد؟
  • آیا سرکتاب همان فال است؟
  • ایا سر کتاب دارای اصول و قواعد است؟

سرکتاب یا فال روشی است که برخی افراد با استفاده از آن می توانند علائم و نشانه هایی از آینده ببینند و به نحوی از آینده افراد مطلع شوند. سرکتاب در گذشته توسط محققین و ستاره شناسان نیز صورت می گرفت. استفاده از این روش کمک های بسیاری به افراد می کند. از جمله این که از آن جایی که افراد با زندگی آینده خود تا حدودی آشنا می شوند، قادر خواهند بود تدابیری برای آن بیاندیشند. به غیر از مطلع شدن از آینده از این روش برای کار هایی همچون شناخت دشمن، باطل کردن طلسم، بازگشایی بخت و … نیز استفاده می شود.

با سایت دعا ادعیه 14 همراه باشید.

چرا سرکتاب می گیریم؟

به طور کلی انسان ها علاقه بسیار زیادی به مطلع شدن از آینده خود دارند. این علاقه از این امر نشات می گیرد که انسان ها می خواهند بهترین تصمیم گیری را برای آینده خود داشته باشند و همچنین بهترین عملکرد را برای آینده خود داشته باشند. با استفاده از سرکتاب می توانیم تا حدودی از آینده و اتفاقاتی که قرار است در آینده برای خودمان و خانوادمان رخ دهد آشنا شویم و تدابیر لازم را برای آن ها بیاندیشیم.

 

اساس سرکتاب با استفاده از حروف ابجد

برای باز کردن سرکتاب لازم است در ابتدا اسم خود شخص و مادر او بر روی برگه ای نوشته شود. سپس حروف ابجد این نام ها به دست آورده شوند. با انجام جمع و تقسیم هایی بر روی این اعداد، عددی به دست می آید که بین 1 تا 12 است.

بر اساس این عدد به دست آمده، برج ابجد فرد تشخیص داده می شود. حال با خواندن ویژگی های برج ابجد او، آینده فرد نمایان می شود.

 

برج های سرکتاب

بر اساس اعداد به دست آمده از نام افراد، می توان برج های آن ها را به دست آورد و بر اساس ویژگی برج ها در خصوص آینده افراد نظر دهیم. این برج ها به شرح زیر هستند:

  1. حمل
  2. ثور
  3. جوزا
  4. سرزان
  5. اسد
  6. سنبله
  7. میزان
  8. عقرب
  9. قوس
  10. جدی
  11. دلو
  12. حوت

باز کردن صحیح سرکتاب

قواعد و شرایط باز کردن صحیح سرکتاب

برای این که سرکتاب به درستی باز شود و ایراد و نقصی در آن وجود نداشته باشد لازم است به موارد خاصی توجه شود.

شرایط و قواعدی که لازم است برای انجام این کار انجام شوند به شرح زیر است:

  • در صورتی که نام فرد دارای پسوند یا پیشوند بود، لازم است نام اصلی را در نظر بگیریم و پیشوند و پسوند را حذف نماییم.
  • لازم است نام افرادی را که دو اسم دارند به صورت کامل بنویسیم.
  • برای انجام این کار لازم است حروف اضافه اسم ها مانند ال حذف شوند.
  • اگر داخل اسم فردی حمزه وجود داشت لازم است حمزه نیز نوشته شود.
  • اگر در انتهای اسم فردی الله وجود داشت لازم است به طور کامل نوشته شود.
  • اگر در انتهای نام کسی حرف ی وجود دارد که به صورت ا خوانده می شود، لازم است آن را بنویسید.

 

سرکتاب برای برطرف شدن سحر و جادو

سرکتاب برای برطرف شدن سحر و جادوممکن است در زندگی برخی از افراد مشکلات و اتفاقات ناخوشایندی بیافتد که هر چه سعی می کنند از این اتفاقات جلوگیری کنند، موفق نخواهند شد. در این گونه موارد این احتمال وجود دارد که افراد دچار سحر و جادو شده باشند. به این صورت که بد خواهان آن ها را سحر و جادو کرده اند. باز کردن سرکتاب باعث می شود افراد از وجود سحر و جادو در زندگی خود مطلع شده و اقدام به باطل کردن آن ها نمایند.

 

گرفتن سر کتاب اینترنتی

امروزه گرفتن سرکتاب به صورت آنلاین و اینترنتی نیز امکان پذیر است. به این صورت که افراد نام خود و نام مادر خود را وارد کرده و سپس درخواست گرفتن سر کتاب می کنند. با محاسبه اعداد توسط سیستم، برج فرد مشخص شده و ویژگی های این برج نمایش داده می شود و فرد می تواند با خواندن این ویژگی ها تا حدودی از آینده خود مطلع شود.

3.7/5 - (140 امتیاز)

Check Also

لوح عین علی

لوح عین علی چیست و نحوه استفاده از آن

لوح عین علی یکی از ادعیه های حضرت علی (ع) بوده که خواص بی نظیر …

2 comments

  1. باسلام وخسته نباشید خدمت شما بنده چند سالی هست که ازدواج کردم وحاصل این ازدواج دو فرزند بوده ولی تواین چندسال زندگی خوبی را تجربه نکردم چراکه از سوی همسرم داعمن رنج وسختیهای زیادی را متحمل شدم تا این که دوروزه پیش ازسمت همسرم مورد ضرب و شتم قرار گرفتم وگوش سمت چپم پرردش پاره شددر کل زندگی خوبی ندارم میشه لطف کنید ویرام روکتابا ببینید وکمککم کنید وآیاباسرکتاب میشه فهمید که آدما سحر و جادو شدن یانه توراخد جواب ما بدین باسپاس خدا براتون خوب بخواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال