چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
دعانویسی

دعانویسی چیست؟ دعانویس کیست؟

دعانویسان افرادی هستند که به منظور تسهیل مشکلات و برآورده کردن خواسته های افراد با قدرت بدن و با ارائه دعاهایی معتبر به افراد کمک بسیاری خواهند کرد.

با دعانویسی گاهی در صورت وجود طلسم در زندگی افراد می توان آن طلسم را از بین برده و شاهد اتفاقات بی نظیری در زندگی بود.

سایت دعا ادعیه 14 کلیه دعاها را توسط اساتید برجسته با مبنای علمی و دینی به صورت صد در صد تضمینی در اختیار شما قرار می دهد.

در ادامه به شرح دعانویسی و ویژگی های دعانویس به طور کامل پرداخته شده است.

دعانویس کیست؟

از گذشته تا به امروز دعانویسی بسیار مورد توجه بوده که اغلب افراد با رجوع به دعانویس و پرداخت اجرت به تهیه دعای مناسب در رابطه با موضوع و مشکل خود اقدام می کنند.

دعا ویس پس از گرفتن هزینه و اجرت کار با کمک گرفتن از طلسمات،  موکلین، بخورات و … به نوشتن دعا و اذکارهایی از قرآن می پردازد تا موجب کارگشایی و باطل شدن سحر و طلسم شود.

دعانویسان با نیروی بدن خود و توسط موکلین علوی اقدام به دعانویسی می کنند و در حل مشکلات بسیار کارگشا هستند که به همین دلیل افراد عادی که دعانویسی را انجام می دهند، اثر چندانی نخواهد داشت.

اغلب دعانویسان برای حل مشکل و کارگشایی افراد پس از دعانویسی در موضوع مربوطه به آن ها اعلام می کنند که تا چه مدت دیگر شاهد حل مشکل خود خواهید بود.

از دعاهای موثری که اکثر دعانویسان از آن بسیار استفاده می کنند می توان به مفاتیح الجنان ، آیات قرآن کریم ، نماز جعفر طیار و… اشاره کرد.

دعانویسی چیست؟

دعانویس با انجام دعانویسی و کمک از ادعیه و اذکار قرآن کریم واسطه ای بین بنده و خداوند خواهد شد تا خواسته و حاجات زودتر اجابت شود.

دعانویسی معمولا در زمینه های مختلفی از قبیل بخت گشایی، حل مشکلات و باطل کردن طلسم، درمان بیماری، بازگشت افراد مهم به زندگی، فروش ملک، پیدا کردن شی گمشده و … انجام می شود.

برخی از دعانویسان با کمک گرفتن از روایات نویسندگان شیعه ای چون سید بن طاووس و همچنین توصیه‌های پیامبر(ص) و امامان شیعه (ع) در حل مشکلات و درمان بیماری ها استفاده می کنند.

معمولا افراد دین دار برای اجابت خواسته های خود از دعانویسان برای دعانویسی کمک می گیرند که دعانویسان علاوه بر شناخت انواع دعا، در مورد خاصیت گیاهان، مواد غذایی، ساعات، حروف و اعداد نیز در تنظیم و نوشتن دعا استفاده می‌کنند.

در گذشته از دعانویسی برای درمان بیماری ها ، پیروزی در جنگ ها و…. استفاده می کردند.

نظرات بزرگان در رابطه با دعانویسی

در رابطه با جایز بودن دعانویسی بزرگان و ائمه در این موضوع فرمایشاتی کرده اند که برخی از آنها به شرح زیر می باشد:

آیت الله خامن های در زمینه دعانویسی فرموده اند: اگر دعا‌ها از ائمه اطهار (ع) روایت شده باشند و یا مضامین آن‌ها به حق باشد، تبرّک جستن به آن‌ها مشکلی ندارد. همان طور که تبرّک جستن به دعا‌های مشکوک به این امید که از معصوم (ع) باشند، اشکال ندارد.

آیا دعانویسی واقعیت دارد؟

آیت الله صافی گلپایگانی فرموده که نوشتن دعا‌هایی که با دلیل معتبر از ائمه معصومین علیهم السلام نقل شده و اجرت گرفتن در مقابل آن مشکلی ندارد؛ ولی مراجعه کردن به افراد فالگیر‌ یا دعانویسانی که به صورت‌های مختلف از منابعی که هیچ اعتبار شرعی ندارد نقل می‌کنند یا می‌نویسند جایز نبوده و پول گرفتن اینگونه مال به باطل و حرام است.

آیت الله علوی گرگانی گفته اند که دعانویسی از نظر شرعی اشکال ندارد، ولی فال گیری و جن گیری مورد تائید نیست، اما دعانویسی که فعلا در مملکت ما رواج دارد.

3/5 - (3 امتیاز)

Check Also

حرز ابی دجانه

حرز ابی دجانه چیست

پیامبر اکرم (ص) دعایی حرز ابی دجانه را به منظور دفع جن، بر طرف شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال